Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Máte můj obdiv a karmu.R^ Já jsem loni začal s podobným projektem. Po třech dětech jsem najednou začal lenivět a místo sportování jsem začal svůj volný čas spíše trávit u piva nebo u počítače a začal jsem se taktéž kulatit. Nyní jsem zase na svém a snažím se to držet. Já ale na rozdíl od vás volím jiné sporty. Fotbálek, hokej, tenis, zkrátka sporty kde běhám za nějakým kulatým či jiným nesmyslem. Od toho ale právě pramení můj obdiv k vám, protože jsem se jednou půlmaratonu taktéž zúčastnil, ale nedokončil jsem ho, ani ne tak z důvodu nedostatku sil, ale nezvládl jsem to psychicky. Zkrátka asi potřebuju mít v hlavě jakýsi pocit, že když se nerozběhnu, tak soupeř dá gól nebo ztratím gem apod. jestli mi tedy rozumíte. Ale snažím se tento blok postupně odbourávat takže se třeba někdy na nějakém běhu potkáme.:-)

P.S. Beskydské sedmičky jsem se jednou zúčastnil a rozhodně můžu doporučit. Já ji tedy pojal turisticky, ale bylo tam dost magorů (snad se neurazíte, jen používám vaše výrazy:-)), kteří i běželi.

1 0
možnosti
Foto

Obdiv si zaslouží každý, kdo je aktivní. :-) A rozumím vám velice, fotbal miluji přece jen nade všechny sporty. Rád si ho zahraji a sleduji ho denně. Tenis a hokej mám rovněž rád. Jen mě chytily tyhle sporty, kde se člověk může překonávat. C ose týče fotbalu, přemýšlím o návratu... V

1 0
možnosti

)moc hezky napsane....diky.....je mi sice skoro 59....v minulem roce mi vymeninili srdecni chlopen...ale kdyz jsem se jich zeptal jestli muzu behat marathon,rekli ze jestli to zvladnu ,tak proc ne:).....no na marathon zu trenovat asi nebudu,ale mozna na tu desitku bych mohl......dodal jste mi opravdu chut:)

1 0
možnosti
Foto

Díky! Mně zase dodávají chuť borci ve Vašem věku, když mě předběhnou. A je jich spousta! Pokud nechcete maraton vyhrát, tak o věk nejde. Ale tělo si musí zvyknout, chůze, delší chůze, běh, rychlejší běh, delší běh. :-)

1 0
možnosti
Foto

Resim něco podobného . 100 už se valem blíží. Nesla by nějak soukrome sdělit ta aplikace? Rád bych si nechal doporučit nějakou ověřenou. Předem diky

1 0
možnosti
Foto

Kalorické tabulky, používá to spousta lidí. Snadno se tam dají nastavit cíle a sledované hodnoty a zadávat vše zkonzumované, ale stejně tak i aktivity. Člověka, pokud to dělá poctivě, to donutí se hýbat i jíst, co má. Je to v podstatě jako hra. Sním 9000 KJ, takže abych ten den byl v dobrých hodnotách, musím si dát aktivitu, při které spálím 2000 KJ, tj. 8 km procházku, nebo dvě po 4-5 km, apod. O nic jiného nejde, je to jen hra KJ, nebo kilokalorií (1kcal = 4 Kj). Držím palce!

2 0
možnosti
Foto

Já to dočetl celý (je toho dost a asi je to dobře. Ten Yesenický, ten mne motivuje, protože to moc dobře znám z běžek.

Na závěr? (Omlouvám se, ze zásady to nedělám, ale tady jde o sport, takže s dovolením budu chvíli tykat). 

Drž se a na životě jsou nejkrásnější výzvy! Kdo se nesnaží je zdolávat, jako by nebyl.

Ode mne určitě karma.

1 0
možnosti
Foto

Díky a máš pravdu!

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS