Diskuse

Jsem blázen, když občas jen tak přemýšlím?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No,spráně to totiž zní

"neříkej hop před večerem "

1 0
možnosti

Tak ony už stači ty dva zápory ve větě např. " není tam nic", z čehož vyplývá, že tam něco je.  V tomto je angličtina mnohem logičtější.

2 0
možnosti
Foto

Rozumím Vám a nejste v tom sám. Zrovna včera jsem se na FB zabýval problematikou češtiny, konkrétně tolik používaným "budeme se soustředit" ... To mi prostě trhá uši ;-) Ale je to marný, je to marný, je to...

4 0
možnosti
Foto

Já češtině nikdy moc nedal,  ale zase mě likviduje hledání optimálnějšího řešení či nalezení něčeho, co je ještě víc zajímavější;-)

0 0
možnosti

Hezký blog! Blázen nejste a nejste v tom sám, nebojte se, je dost lidí, kteři Váš způsob uvažování ocení.

Já vůl se jednou v hospodě pokoušel štamgastům přiblížit Milgramův experiment ( nějak se to hodilo k diskusi), no nevím, co si o mně říkali, když jsem odešel :-)..

2 0
možnosti