Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KN

neneka

2. 12. 2009 14:14
Jarmil Vepřek

IQ 140. 8-o

0 0
možnosti
R

rewolt

2. 12. 2009 18:37
Re: Jarmil Vepřek

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
D

davvv

2. 12. 2009 13:18
Monika se mi libi

podle me ma krasnou barvu hlasu...hezci nez Dominika....je sice ten jeji hlasek slaboucky..ale proste krasny...Dominika je vice slyset,ale je trosku jeciva...tak nejak bych to videl..vyhrat by podle me, mel chodur .

0 0
možnosti
BH

dropa

2. 12. 2009 11:54
SMS

To nejdůležitější si nenapsal!!

Kolik jsi poslal SMS abys to tý neschopný porotě nandal?:-);-D

0 0
možnosti
FG

kdochces

2. 12. 2009 11:45
Pěkné

Možná Ti ten článek pomoh nějakým způsobem se vykřičet ze svých frustrací. V každým přípedě pro mě (můžu totiž mluvit jen za sebe) to byla ztráta času.

Když už sem ho ale prolez, zcela zdarma pár postřehů k článku a komentům v diskuzi...- proč obviňuješ porotu ze zaujatosti, když ji sám u sebe nedovedeš vůbec rozpoznat?

- "iq ke 140"? jen troubové píší, jaké jim v nějakém testíku vyšlo iq. inteligentní člověk ze sebe takhle lacině blba neudělá.  o)

- "nestojím o Vaše reakce"?  A poč tady asi ta diskuze pod článkem je?? 

Krása blogů je v tom, že si v nich může psát každý a v podstatě cokoliv. Cokoliv ale taky musí očekávat v reakcích.  V Tvém případě bych ale doporučil zklapnout, ještě hodně let šoupat nohama a snažit se namísto rychlých závěrů do sebe vstřebal trochu toho vědění a poznání ať u čtenáře nevzbuzuješ jen shovívavý úsměv. o)

0 0
možnosti
JK

pbh

2. 12. 2009 18:10
Re: Pěkné

Naprostej souhlas R^ Ono IQ ještě nezaručuje vyzrálost, podle mě jde o příspěvek na úrovni 8.třídy ZŠ možná prváku na střední. Pokud to není provokace, tak to moc nechápu, já si ničil svoje zdraví při studiu na Masarykově univerzitě radši při nekonečných tazích Brnem.

0 0
možnosti
MP

papros

2. 12. 2009 11:06
SOUHLAS

Ahoj,

na tvůj blog jsem zabrousil náhodou, ale jsem rád, že to někdo vidí úplně stejně jako já.Rv

0 0
možnosti
DK

Šahrazád

1. 12. 2009 22:38
Dara Rolins je důležitá jak sáňky v létě.Sanitkou ji vezli :

0 0
možnosti
JN

tom-2718281828459

1. 12. 2009 21:32
Největší kravina

že na takovou hovadinu vůbec čumíte? To nemáte nic lepšího na práci?RvRvRv

0 0
možnosti
PH

Rodnok

1. 12. 2009 23:47
Re: Největší kravina

tož musíte pochopit, že dnešní studenti nejsou žádní géniové.

0 0
možnosti
KS

Equus

1. 12. 2009 21:09
Hm

Ať si vyhraje třeba Jů a Hele, mě je to jedno.

0 0
možnosti
RG

eizoeizo

1. 12. 2009 17:39
Mně to přijde strašlivě nudný.

Nic moc karaoke bez osobní účasti, alkoholu, zato s nějakými podivně vystrojenými snaživými figurkami.;-D

0 0
možnosti
A

aloevera

1. 12. 2009 15:14
souhlas

já se s autorem ve všem naprosto ztotožňuji, tesat do kamene. Asi nejvíc mě naštvalo při pondělním vyřazování, že Dara řekla Dominiku. Ty bláboly předtím, že si musí zažít, co Clapton...no to snad, jako matka a vůbec, ani nemůže myslet vážně. Prostě jí leží v žaludku a bohužel neumí být nestranná, což by jako porotce měla být. Je mi jedno, kdo vyhraje, stejně si každý musí své místo na slunci vydobít sám.

0 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4321x
 

Absolvent bohemistiky na FF MU v Brně a v současnosti doktorand, učitel češtiny, korektor a běžec.

Záliby: sport (po všech směrech), lingvistika, literatura, filmy, seriály, hudba, dobré jídlo a pití a v první řadě trávení času s přítelkyní, přáteli a rodinou. 

Poslední přečtená kniha: Jak (ne)dělat vědu (P. Kondelík)

Knížka pojednávající vtipně a odborně zároveň o všech obecných zvláštnostech vědeckých pracovišť.

Poslední zhlédnutý film: Holky na tahu

Strašná blbost, ale v rámci kategorie "strašná blbost" to ušlo.

Okénko Homera Simpsona:

"Pivo – příčina a řešení všech životních problémů."