Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

jarma88

4. 9. 2008 19:24
:)

strašně všem děkuji za pozitivní hodnocení povídky, ale lidi, prosím vás, nevykejte mi pořád ;-) jsem jen pošuk, co nastupuje na výšku, ne profesor antiky (to mě jen tak napadlo);-D hodlám ale napsat celou sbírku podobných povídek z dnešní doby. držte mi palce;-D

0 0
možnosti
MJ

chudacek.blbecek

10. 9. 2008 15:32
Re: :)

slušnost velí vykat profesorům i pošukům, dokud se oni sami neohradí :-)

0 0
možnosti
EJ

Eve3

4. 9. 2008 19:10
Libi se mi to...

Zajimave napsano, libi se mi otevreny konec povidky... piste dal, neco ve vas urcite je...  drazim palce...  R^ :-)

0 0
možnosti
JV

jarma88

5. 9. 2008 10:10
Re: Libi se mi to...

díky:-)

0 0
možnosti
A

alaga

4. 9. 2008 18:52
A proč chtěli skočit?

No a jak to dopadlo?

0 0
možnosti
JV

jarma88

4. 9. 2008 18:59
Re: A proč chtěli skočit?

Tím jsem se právě snažil vybičovat fantazii čtenáře. Doufám, že si taky někdo všiml té dvouznačnosti, kterou utne až báseň.

0 0
možnosti
JZ

Yaroukh

4. 9. 2008 17:36
2x technická

"...na potemnělou zaprášenou chodbu jimi vstoupil neznámý mladík" - slovo neznámý mi v tom kontextu (na úplným začátku povídky) přijde navíc, nadbytečně, působí rádoby-tajemně...

"Výraz v jeho obličeji však nenapovídal tomu, že by ho tento fakt nějak znatelně trápil." - výraz v obličeji logicky jiný než znatelný věci napovídat nemůže, takže zase - slovo "znatelně" mi tam přijde navíc...

Možná ti to přijde jako hnidopišství, ale občas si něco přečtu,a tyhle dvě místa na mě "řvou". (Nejsem knihomol, ale čtu asi víc, než je průměr; k tomu stačí dneska málo. :)

0 0
možnosti
JV

jarma88

4. 9. 2008 17:47
Re: 2x technická

Neznámý je tam proto, že je bezejmenný a výraz u mnoha lidí znám, když mají poslední cigaretu. Asi tak ke tvému hnidopišství, jinak díky za kritiku;-)

0 0
možnosti
JV

jarma88

4. 9. 2008 12:30
Jsem autor povídky

Já sám nejsem emo a nikdy nebudu emo, přesto chápu jejich pocity a k napsání tohoto článku mne inspiroval film Vrána (The Crow), v hlavní roli s Brandonem Lee (syn Bruce Lee), který byl při natáčení závěrečných scén. Natáčení filmu provázelo mnoho tragédií a nehod. Samotný děj nemá mnoho společného s mojí povídkou, jen mne inspirovala ta atmosféra, protože stejně jako ve filmu, i tady se duše těch 2 lidí nakonec setkají. Toť vše. PS: film vřele doporučuji zhlédnout.

0 0
možnosti
ZH

Zuzana Hejná

4. 9. 2008 9:31
mráz po zádech....

0 0
možnosti
PB

P.Banga

4. 9. 2008 9:27
teda....

Koukám, vejrám. Fakt dobrý, karma.

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

4. 9. 2008 1:27
zajímavý, ale

tohle vám tady zdrbnou. Češi mají obecně docela dost hrůzu z emocí.

Karmuju, pište. R^

0 0
možnosti
_

_Aleister_

4. 9. 2008 1:08
Ema ...

Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4321x
 

Absolvent bohemistiky na FF MU v Brně a v současnosti doktorand, učitel češtiny, korektor a běžec.

Záliby: sport (po všech směrech), lingvistika, literatura, filmy, seriály, hudba, dobré jídlo a pití a v první řadě trávení času s přítelkyní, přáteli a rodinou. 

Poslední přečtená kniha: Jak (ne)dělat vědu (P. Kondelík)

Knížka pojednávající vtipně a odborně zároveň o všech obecných zvláštnostech vědeckých pracovišť.

Poslední zhlédnutý film: Holky na tahu

Strašná blbost, ale v rámci kategorie "strašná blbost" to ušlo.

Okénko Homera Simpsona:

"Pivo – příčina a řešení všech životních problémů."