Společnost

Jarmil Vepřek

Nikdy mě nepřepadli! Až minulou noc

Existuje nějaká možnost, že by zrovna mě přepadli? Každý na to asi už někdy pomyslel. Během mého velmi pozdního návratu domů jsem v noci z pátku na sobotu získal první neveselou zkušenost tohoto druhu. Avšak ruce mi nezlámali, takže jsem relativně v pořádku, nicméně přiznávám, že k této výpovědi jsem musel sám sebe přemlouvat.

17.2.2013 v 11:10 | Karma článku: 14.03 | Přečteno: 1820 | Diskuse

Jarmil Vepřek

Zázrak aneb Mléčná dráha v Kauflandu

Už dlouho jsem nezažil dopravní zácpu, avšak dnes jsem navštívil Kaufland. A byla to zábava hned od úvodu, protože už na parkoviště se téměř nebylo možné dostat...

7.2.2013 v 13:31 | Karma článku: 21.63 | Přečteno: 1948 | Diskuse
Počet článků 41 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3815

TOPlist 

Absolvent bohemistiky na FF MU v Brně a v současnosti doktorand, učitel češtiny, korektor a běžec.

Záliby: sport (po všech směrech), lingvistika, literatura, filmy, seriály, hudba, dobré jídlo a pití a v první řadě trávení času s přítelkyní, přáteli a rodinou. 

Poslední přečtená kniha: Jak (ne)dělat vědu (P. Kondelík)

Knížka pojednávající vtipně a odborně zároveň o všech obecných zvláštnostech vědeckých pracovišť.

Poslední zhlédnutý film: Holky na tahu

Strašná blbost, ale v rámci kategorie "strašná blbost" to ušlo.

Okénko Homera Simpsona:

"Pivo – příčina a řešení všech životních problémů."