Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mě by spíše zajímal článek, kde budete takto vehementně nějaké strany hájit. Kolik stran tu máme, kde jsou lidé, od kterých se můžeme dočkat jen toho dobrého.

0 0
možnosti
Foto

Tolik nenávisti v jednom článku jsem už dlouho nečetl.

2 0
možnosti
MK

M10i32l10a10n 65K61e62s42l

17. 10. 2017 22:05

Každý z nás má nějaké priority a bude volit stranu,která bude mít prosazování těchto priorit v programu.Něco z mých priorit:prosazování vypracování zákona o všeobecném referendu,překotné zbrojení nahradit mírovým jednáním,o tom koho k nám a podle jakých kritérií přijmeme budeme rozhodovat jen my.Dvě z těch tří stran,které jmenujete by mi vyhovovaly.Teď babo raď,kterou si mám vybrat.

1 0
možnosti
MK

Stačí mně Váš názor k muslimské migraci a nemusel jsem číst.

3 1
možnosti
Foto

No vidíte. Tak to Vám stačí málo. A už jste viděl tu fotku, jak sem míří plné vagony migrantů? Ta by Vás zaujala. Je pro Vás jistě určena více než můj text. K čemu fakta, že jo? Nechte si nalhat, co chcete a kým chcete, když Vám život ve lži a ve vykonstruovaném strachu vyhovuje. Já z 900 žadatelů o azyl vyklepaný být odmítám, stejně jako volit 2 000 politiků kvůli nim. Ostnatý drát zatím také nekupuji. Ale Vy si poslušte. A zkuste někdy jít mezi lidi, nebo se jet do toho Rakouska a Německa podívat. Uf.

0 1
možnosti
Foto

Vtipné, jak se tu všichni místo argumentů rozčilují jen nad tím, že jim prý nutím, koho volit. Nechcete se radši zamyslet nad všemi fakty? Opakuji jen, je to Vaše věc. Ale proč diskutujete, když nemluvíte k věci.

2 1
možnosti
OK

O14t66a 72K96i85n19c

17. 10. 2017 15:15

Napsal jste to na můj vkus až trochu brutálním způsobem, ale v podstatě máte pravdu, proto ode mne karma. R^

4 2
možnosti
VK

Volitelnost či nevolitelnost se naštěstí neodvíjí od Vašich přání.

6 2
možnosti
Foto

I16v39a90n 34M84a59r47e19k

17. 10. 2017 14:57

ANO p.Vepřeku, pokud jste schopen souhlasit s tím , že tyto strany v následujících volbách získají dohromady 55-60 % hlasů , pak má smysl o něčem debatovat.R^[>-]

1 1
možnosti
RB

Nechce mi autor diktovat koho smím a koho nesmím volit? Vyjadřujte si své názory jak chcete, já je budu akceptovat (je to vaše právo), ale NEOPOVAŽUJTE SE mě urážet, když nevolím jak vy si přejete. Rv

4 2
možnosti
Foto

J10a40k89u51b 14R38o10t83h

17. 10. 2017 14:14

Někdo si tady přeje, abyste volil tak, jak chce on? Mno, můžete si to myslet, ale v tom případě nechápete smysl psaného a řadíte se tak k jednodušším jedincům. Což jsou voliči těch tří v titulku zmíněných idiotských partají. ;-D;-D;-D

5 4
možnosti
MT

Kde to můžu podepsat? Souhlasím s každým slovem.

4 1
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4321x
 

Absolvent bohemistiky na FF MU v Brně a v současnosti doktorand, učitel češtiny, korektor a běžec.

Záliby: sport (po všech směrech), lingvistika, literatura, filmy, seriály, hudba, dobré jídlo a pití a v první řadě trávení času s přítelkyní, přáteli a rodinou. 

Poslední přečtená kniha: Jak (ne)dělat vědu (P. Kondelík)

Knížka pojednávající vtipně a odborně zároveň o všech obecných zvláštnostech vědeckých pracovišť.

Poslední zhlédnutý film: Holky na tahu

Strašná blbost, ale v rámci kategorie "strašná blbost" to ušlo.

Okénko Homera Simpsona:

"Pivo – příčina a řešení všech životních problémů."