Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ťuknete významně do tématu "učil jsem i děti muslimy" a co jako? Bavili jste se o islámu?

Nebo, ten, kdo kritizuje islám je populista?

Sluníčkář je ten, kdo "vítá" a neptá se, zda si všichni to vítání zaslouží a vůbec ho nezajímá, jak se přišedší muslimové budou chovat v budoucnu. To jste???

0 1
možnosti

P69e98t26r 56B96u93r95i70a56n

15. 9. 2017 13:31

Tohle už jsem v kostce jednou někde četl. Jedna paní blogerka taky jednou učila malé, desetileté děti, migrantů a byla z toho tak rozskotačená, že okamžitě osočila všechny Čechy (rozuměj naši společnost) za xenofoby, nácky a fašisty.

Takže takhle: děti jsou roztomilé všechny a vždy. Skutečných neonácků je ve společnosti tak 4-6% a to v každé. Drtivá většina lidí je slušných, pracovitých a s rozumnými názory. Češi jsou obecně nejmírumilovnější národ v Evropě.

7 0
možnosti

Jste asi chytrý člověk, ale díváte se na svět z docela jiného úhlu pohledu, než třeba jiní chytří lidé. V tom to asi bude.

2 0
možnosti

M64a49r44e12k 75H33r32u40b49y

15. 9. 2017 11:24

Někteří lidé mají dojem, že s přestěhováním do města a humanitním vzděláním získali patent na rozum všehomíra.

8 0
možnosti
Foto

Já jsem naopak jasně uvedl, že takový dojem zdaleka nemám. Ale co lepšího vymyslet, než prostě jen nějak shodit autora, že? :-)

3 2
možnosti

R^ skvěle vystižený stav naší společnosti..bohužel..

3 6
možnosti

J85i90r37i 40V63r53a67b95e14c

15. 9. 2017 10:00

Výborně napsáno, karma jako BrnoR^

4 4
možnosti
Foto

Jo, Brno s Žít Brno, to je karma vhodná pro tento blog.

3 0
možnosti

Přemýšlel jsem i vašem blogu a dospěl jsem ke dvěma závěrům.

1) Ve vašem věku jsem měl také jiný pohled na svět. Jistě i váš pohled na svět se bude vyvíjet. Přeji vám, abyste se sám před sebou nemusel v budoucnu za nic stydět.

2) Chybí mi zde respekt k lidem. Časem mě pochopíte. Nic vám nevyčítám, pravděpodobně jsem nebyl jiný.

13 0
možnosti
Foto

Když vyjádřím nesouhlas s názory posílajícími lidi do plynu, tak mi chybí respekt k lidem? Doufám, že časem nedospěji k podobnému způsobu dedukce závěrů.

1 3
možnosti
Foto

Výsledkem současné Evropské politiky je nekontrolovaný příliv migrantů, který nezpochybnitelně zhoršuje bezpečnostní situaci v Evropě.

Evropská unie se fašizuje a tlačí nás do činů a politických rozhodnutí, které by nás prokazatelně poškodila.

Co tedy navrhujete, aby se tento stav dal, když ne okamžitě napravit, tak alespoň léčit?

10 1
možnosti
Foto

Když si pomyslím kdo všechno tady na blogu jiné označuje za sluníčkáře, tak je mi ctí tím sluníčkářem být.

15 4
možnosti

Asi jsem také součástí této Galaxie;-D

8 2
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4321x
 

Absolvent bohemistiky na FF MU v Brně a v současnosti doktorand, učitel češtiny, korektor a běžec.

Záliby: sport (po všech směrech), lingvistika, literatura, filmy, seriály, hudba, dobré jídlo a pití a v první řadě trávení času s přítelkyní, přáteli a rodinou. 

Poslední přečtená kniha: Jak (ne)dělat vědu (P. Kondelík)

Knížka pojednávající vtipně a odborně zároveň o všech obecných zvláštnostech vědeckých pracovišť.

Poslední zhlédnutý film: Holky na tahu

Strašná blbost, ale v rámci kategorie "strašná blbost" to ušlo.

Okénko Homera Simpsona:

"Pivo – příčina a řešení všech životních problémů."