Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Všem diskutérům děkuji za reakce k věci. Těm ostatním děkuji za účast, neb i zúčastnit se je důležité. :-) Petr a Gabča mi poslali děkovný email z dovolené (tento vzkaz jsem jim posílal i skrz Facebook), v němž potvrdili, že mlčet nehodlají. Prý jsem je povzbudil v záplavě vulgárních zpráv. Přesně o to mi šlo, ale i o oslovení druhých. Snad se povedlo obojí, takže já jsem spokojen.:-)

10 4
možnosti
MC

Tyto otevřené vzkazy nebo otevřené dopisy dávám na úroveň Paroubka a jeho ženy Petry. Paní Koukalová jen tak dál držím palce.R^

7 1
možnosti
Foto

Aha, "tyto otevřené vzkazy nebo dopisy" obecně? A co dalšího ještě takto házíte do jednoho pytle? :-)

1 0
možnosti
JK

J81o48s26e25f 14K28l36a34t

27. 3. 2017 20:54

Jestli to je humorná ironie,tak dobře,jestli to je míněno vážně,tak je mi vás líto

17 4
možnosti
Foto

To mne vážně velice mrzí a nevím, jak s takovým nepodloženým plácnutím budu žít. ;-)

2 0
možnosti
MK

Gábinu obdivuju a blahořečím a Vás autore...je mi líto....ubohé...zbytečné

5 8
možnosti
Foto

I vám je mne líto? Tolik lítosti! Já jsem snad duševně chorý.

0 0
možnosti
Foto

I43v87a74n 97M21a88r28e11k

27. 3. 2017 19:19

Možná by měli Gabrielu i ostatní kolegyně nechat na pokoji a v klidu . . . . . . Všichni ! . . . . . . Mají toho za sebou dost ,odpočinek v naprostém klidu si určitě plně zaslouží . R^ [>-]

A propos "vlastenecké noviny", co to je ? Poznám i jiné, ale stejného "zaměření" . Rv

6 2
možnosti
VK

Ten vlastenecký plátek, to je žumpa, bál bych se ten septik otevřít.

11 4
možnosti
LO

Bojíte se hodně jiných názorů než těch z ČT?

4 1
možnosti
Foto

R^ a karma. A tzv. vlastenecké noviny? To je hnůj od duševních omezenců ohánějících se údajným vlastenectvím. Jsou to ubožáci vzbuzující spíš lítost....

18 5
možnosti
LO

"duševní omezenci", "ubožáci" - evidentně jste plný tolerance k cizím názorům. A také skopnosti vést věcnou diskuzi.

8 5
možnosti
JV

Krista pána, já ani nevěděl, že nějaké "Vlastenecké noviny" vůbec existují. Po rychlém nahlédnutí do několika článků konstatuji, že je to v podstatě žumpa, kterou se není třeba jakkoliv seriozně zabývat. :-)

30 3
možnosti
JN

Já si také myslím, že autor blogu něčemu takovému akorát zbytečně udělal reklamu... :-)

2 2
možnosti
JR

Já tyhle zapálené výzvy nemám rád.......je mi líto

17 2
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4321x
 

Absolvent bohemistiky na FF MU v Brně a v současnosti doktorand, učitel češtiny, korektor a běžec.

Záliby: sport (po všech směrech), lingvistika, literatura, filmy, seriály, hudba, dobré jídlo a pití a v první řadě trávení času s přítelkyní, přáteli a rodinou. 

Poslední přečtená kniha: Jak (ne)dělat vědu (P. Kondelík)

Knížka pojednávající vtipně a odborně zároveň o všech obecných zvláštnostech vědeckých pracovišť.

Poslední zhlédnutý film: Holky na tahu

Strašná blbost, ale v rámci kategorie "strašná blbost" to ušlo.

Okénko Homera Simpsona:

"Pivo – příčina a řešení všech životních problémů."