Diskuse

Diskuse na Facebooku. Co si o nich, jejich účastnících a o jednotlivých médiích myslíte?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jsem Vám ten dotazník vyplnila, jenže - na FB sleduji jiné médium než Vámi vyjmenovaná a posuzovat objektivitu, když je nesleduji ? Tak to asi nebude k ničemu ;-(

0 0
možnosti
Foto

Když nevíte, stačí zvolit možnost nevím. Klidně mi alespoň napište, jaké médium to je. Zajímá mě vše. :)

0 0
možnosti

Rozumím,od roku 2009 jsem na FB zaregistrovaná,mám ho pořad aktivní,jenže když jsem četla,kolik lží a urážek na sebe lidi házejí,tak už na FB nechodím..

0 0
možnosti
Foto

a proto chodíte na IDNES ))))))))))))))

0 0
možnosti

Na Facebooku nejsem. Nejvíce jsem diskutoval na Neviditelném psovi. Diskuse jsou fajn, ale jsou extrémně časově náročné. Jsou však fajn jen do té doby, než se v diskusi objeví trollové, jejichž úkolem je diskusi rozbít. Opačný názor mi nevadí, ale nálepkování, dehonestace, morální vyvyšování se nad ostatní apod. mi vadí.

Diskusi vnímám jako součást článku, diskutuje však jen málo lidí a hodně jich je v penzi. Často jsou to moudří lidé a diskuse s nimi mi mnoho přinesla.

0 0
možnosti
Foto

Přesně jste odhadl, o co mi jde. :)

0 0
možnosti

Pro mne FB je k ničemu,většina lidi je anonymní,protože nemají pravá jména,takže diskuze je k ničemu:-/ nevíte s kým diskutujete,pro zahraniční komunikaci je nej SKYPE

0 0
možnosti

víte diskuse na Facebooku jdou mimo mně. Já něm pouze nechávám vzkazy lidem, kterým potřebuji něco důležitého sdělit s jejich odpovědí a běžně nejsou k dosažení jinými prostředky

1 0
možnosti
Foto

Nic se neděje, dotazník je určen pro uživatele Facebooku. I Vám ale díky za zapojení se.

1 0
možnosti