Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PA

Pepan A2

29. 4. 2011 14:11
Takhle chytrou popelnici jsem před časem našel taky.

Našel jsem tam celou sbírku elpíček. Tak jsem svoji kolekci obohatil asi o patnáct titulů.

0 0
možnosti
C

carolusI

29. 4. 2011 12:27
Blahopřeji

k dobrému nákupu. U nás sice chytrou popelnici nemáme, ale rozhlásil jsem po okolí, že sbírám cokoli, co se podobá knihám a jsem ochoten to odvézt na vlastní náklady. Díky pořádkumilovnosti spoluobčanů se mi knihovna utěšeně rozrůstá. Tímto způsobem už ke mně doputovalo pár stovek často i dobrých knih.R^

0 0
možnosti
JV

jarma88

29. 4. 2011 12:48
Re: Blahopřeji

Děkuji za blahopřání. Vzhledem k tomu, že v budoucnu minimálně několik let budu bydlet v bytě, nikoliv v rodinném domě, svoji soukromou knihovnu radši nijak přehnaně nerozšiřuji. Jednou zdědím asi 2000 knih, to bude jako základ stačit :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS