Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Livrak 2

7. 12. 2009 8:24
:-/

A co teprve je k zblití, když tam do nebes vychvalujou toho roma co je opravdu strašnej.

0 0
možnosti

Ježikača

7. 12. 2009 0:41
soutěž nesleduji,

ale líbí se mi váš zápal a touha po spravdlivém světě. bohužel vás čeká náraz. v komerční televizi fakt nemá smysl pátrat po pravdě. to byste mohl chtít poctivost od kolotočáře. běžte do knihovny, nebo přepněte na 2. jste slušnej kluk a na sledování blbin je vás škoda.

0 0
možnosti

Chochotte

5. 12. 2009 19:24
reakce na titulek

Mladý pane, proč si ničíte dobrovolně zdraví a koukáte na největší s.h;ty v TV a ještě si na ně stěžujete? Běžte radši dělat něco, co má smysl...

0 0
možnosti

mosulský machredž

6. 12. 2009 13:48
Re: reakce na titulek

no tak ty jsi ještě větší jelito než celá bagárová s tímhle proletářsko-vlezlým intelektuálním příspěvkem ;-D Rv

0 0
možnosti

Honza.Z

5. 12. 2009 18:03
ted me tak napada

neni celej tenhle blog jenom vydarena recese? Protoze ve me hejbou pochyby ze by takovyhle blaboly mohl nekdo vubec myslet vazne.

0 0
možnosti

Pohoder

5. 12. 2009 17:57
Whau..

Myslel jsem, ze zde naleznu clanek o tom, jak se z kdysi rozumnych kamaradu stavaji blabolajici noumove, kteri resi osudy umele vytvorenych a za vlasy vytazenych celebrit.. a misto toho je to clanek o tom, jak je nekdo nastvanej, ze zpevacka, o ktery kdysi vubec neslysel, postoupila tam a tam (jestli jsem to popletl tak se neomlouvam, protoze jsem vsehovsudy precetl tri vety).

To se kolem Vas nedeje nic zajimavejsiho? Vas zivot tvori soutez na nove?

0 0
možnosti

Honza.Z

5. 12. 2009 17:51
taky je mi zle

me je taky blivno kdyz vidim ze nekdo je schopnej napsat dokonce i clanek - at uz jakykoliv kvality o takovymhle blabolu a nesmyslu jako je superstar.

0 0
možnosti

don Alojz

5. 12. 2009 16:03
.

Jarmile, na dvojce běží dokument,takže přepni a buď v pohodě......

0 0
možnosti

jarinka

5. 12. 2009 10:37
Neodsuzujte Jarmila

Jarmile, já nevím, proč tolik kritiky k tvému článku. Já sama se na nedělní večerní pořad těším, a se mnou se budou dívat i ti, kteří to v této diskuzi odsuzují. Pokud by jim totiž tato soutěž vůbec nic neříkala, tak by si tvůj článek ani nepřečetli, ani by zde nediskutovali. Nenech se některými diskutujícími otrávit a piš dál, třeba už hned po dalším nedělním přenosu. Souhlasím s tvými názory na zpěváky i porotu, a že to dost prožíváme, je jenom dobře, nejsme přece mrtvoly. :-)

0 0
možnosti

Honza.Z

5. 12. 2009 17:52
Re: Neodsuzujte Jarmila

to ne, jste pubertaci.

0 0
možnosti

Hegemon

4. 12. 2009 21:37
Jarmil Vepřek mi ničí zdraví a lidé,kteří z toho dělají TOP

0 0
možnosti

KingMartin

4. 12. 2009 19:30
Já vám poradím...

... nedívejte se jako já, a je to. Naposledy jsem viděl v Superstar Anetu Langerovou a vůbec mi můj kulturní nepřehled nevadí.

Dneska jsem v trafice viděl ba nějakém plátku titulek, že prej Bartošová má novýho chlapa. Co vy na to? ;-D

0 0
možnosti

Honza.Z

5. 12. 2009 17:53
Re: Já vám poradím...

tak to neni kulturni neprehled, kulturni deni se toci i kolem jinejch veci nez sou rychlokvaskovy pubertalni hvezdicky z naky televizni souteze na ktery stejne kazdej za pul roku zapomene a nestekne po nich ani pes. Tenhle odpad bych kulturou nenazival.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS