Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

chudacek.blbecek

11. 9. 2008 14:12
...

Teda, právě jste popsal moji nejhorší noční můru a naštěstí to dopadlo dobře. Kéž by to tak chodilo i ve skutečnosti :-(

0 0
možnosti
B

Bucharovic

5. 9. 2008 17:40
Ahoj

tak já si dovolím trochu kritiky. Jsi bezesporu majitelem daru vyjádřit poutavým způsobem co chceš říci. Jen mně osobně nějak chybí ve tvých příbězích ,,duše". Co vlastně chceš říci? Například bude mít tahle tvá povídka druhý díl? Pokud ne, je to jen sice hezky,ale pořád ,,jen" popsaný krátký časový úsek bez jakéhokoliv místa ,,děje" a napětí. Máš zajímavou formu, ale chybí ti obsah. Vím že se mnou někdo z kolegů nebude souhlasit, ale mně se tvá povídka nelíbí. Pokud tě zajímá, jestli když už ti tady dávám takový ,,kartáč" sám něco píšu, tak ano. Najdeš mně na http://www.vladimirkroupa.blog.idnes.cz   Ani já nepíšu jako Forsyth nebo Clancy, to vím, jen ti píšu svůj názor na tvou práci. Klidně mně napiš tvůj názor na mou, budu rád. Ahoj V.K.

0 0
možnosti
JV

jarma88

5. 9. 2008 17:51
Re: Ahoj

Mně kritika nevadí, souhlasím s tebou. Jsou to několikaminutové nepromyšlené práce a určitě by se s nimi dalo naložit lépe, což mám v plánu později. Jen tak krátce

Emocionálně motivování - duší povídky je, že se dva mladí lidé chtějí společně zabít, aby zůstali spolu (magoři, samozřejmě), ale nakonec se rozdělí. přesto oba zemřou, ale zvlášť.

Stařec a moře samoty - zde jsem uvažoval nad opět tragickým koncem, ale nakonec vyhrál můj optimismus. v nudném životě zapomenutého člověka nečekaně svitla naděje... toť vše

0 0
možnosti
H

hmagda

5. 9. 2008 17:22
Hezké :-)

Jsi velmi zajímavý mladý muž, držím Ti palce,píšeš moc hezkyR^

0 0
možnosti
JV

jarma88

5. 9. 2008 17:27
Re: Hezké :-)

Děkuji :-) a ty sama něco píšeš?

0 0
možnosti
DM

M.alha

5. 9. 2008 16:20
... detailista ...

... na můj vkus dlouhé, příliš dlouhé, tak nějak bych viděl slohovku ve škole. Akorát by bylo vhodné ukončit přímou řeč v posledním odstavci uvozovkama. ...stařík asi nebyl až takový stařík, když si zvládnul kleknout přes evidentní artrózu, kvůli které měl asi tu hůl. :-)

0 0
možnosti
JV

jarma88

5. 9. 2008 16:28
Re: ... detailista ...

aha, zase ty ;-D pošli mi odkaz na nějakou tvoji povídku, ať se přiučím ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4321x
 

Absolvent bohemistiky na FF MU v Brně a v současnosti doktorand, učitel češtiny, korektor a běžec.

Záliby: sport (po všech směrech), lingvistika, literatura, filmy, seriály, hudba, dobré jídlo a pití a v první řadě trávení času s přítelkyní, přáteli a rodinou. 

Poslední přečtená kniha: Jak (ne)dělat vědu (P. Kondelík)

Knížka pojednávající vtipně a odborně zároveň o všech obecných zvláštnostech vědeckých pracovišť.

Poslední zhlédnutý film: Holky na tahu

Strašná blbost, ale v rámci kategorie "strašná blbost" to ušlo.

Okénko Homera Simpsona:

"Pivo – příčina a řešení všech životních problémů."