Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

chudacek.blbecek

10. 9. 2008 15:12
EMO a sebevraždy

Možná už to tu někde je, ale zastánci EMA přece nepáchají sebevraždy. Jen o nich mluví a přemýšlejí a pak taky praktikují sebepoškozování. Článek je trochu mimo:-(

0 0
možnosti

jarma88

10. 9. 2008 20:18
Re: EMO a sebevraždy

A kdo říká, že jsou zastánci metod EMO?;-D

0 0
možnosti

fista

8. 9. 2008 20:20
Tak nevím.......

tak nevím, četla jsem pozorně a dávám sloh za 1, ale obsah za 5. Je to jednozněčně obdiv smrti lidí a čím mladší tím lepší? Možná by jste mladý muži měl svou energii věnovat tomu co tvoří opravdový život. Má matka zemřela u mne doma ve věku 87 let a svůj život věnovala výchově 6-ti dětí. Tomu já říkám hrdinství, život jsme si nedali a tak nemáme nikdo právo si ho brát. To o čem píšete mi přijde jako virtuální realita, počítačová hra atd. nemá to nic společného s opravdovým životem, měl by jste se s těch depresí léčit...než bude pozdě...tak hodně zdaru na té výšce.....a najděte si normální holku, ta Vás z toho dostane. Zdenka 52 let

0 0
možnosti

jarma88

9. 9. 2008 22:04
Re: Tak nevím.......

Zdenko, chtělo by to si přečíst i diskusi, než mě začnete soudit. Je to pouze výplod mé fantazie. Já jsem z ničeho nikdy neměl depresi a považuji se za velkého optimistu. Věřím v dobrý konec v každé situaci i když něco nevyjde, hledám na tom pozitiva. O moje slečny se prosím nestarejte a nechte mě psát. Že jsem optimista neznamená, že budu psát pořád jen něco jako např. Hálek, že ano...

0 0
možnosti

osvetitel

6. 9. 2008 7:36
Yea,smrt je vdecne tema,protoze ji nikdo neunikne!

0 0
možnosti

osvetitel

6. 9. 2008 7:29
Ja si nemyslim ze jsou smesni hrdinove!

Spise "tragicti"! Neco jako v te Ceske Kunderove knize -"Nesnesitelna  Lehkost Byti"!

0 0
možnosti

osvetitel

6. 9. 2008 7:33
Re: Ja si nemyslim ze jsou smesni hrdinove!

Ps.A staci jejich zapletku postavit do roviny Ceskeho "Romeo a Julie" ,a tu otravu jedem nahradit skokem z okna ,a jsme "doma"!:-)

0 0
možnosti

jarma88

6. 9. 2008 5:09
:)

Zesměšňujte mé hrdiny, jak je libo :) Já sám si myslím, že jsou to magoři ;-) Jen mne prosím s nimi nesrovnávejte ;-D

0 0
možnosti

osvetitel

6. 9. 2008 0:32
MASA DOST ALE BEZ KRVE

Dnes bude jina poprve!;-)

0 0
možnosti

osvetitel

5. 9. 2008 21:59
Skocili,protoze chteli zustat porad mladi a krasni

a basta!!;-DKdo by chtel kapat dodatecne v domove duchodcu, ze?;-)

0 0
možnosti

Bucharovic

5. 9. 2008 10:53
No, jak to říci...

Napsáno hezky a čtivě. Jen mně osobně příjde sranda, jak se zde přítomní debatisté rozněžňují nad osudem trouby, co mu jeho holka ,, jednou nedala". Vím, jde o prózu... Nevím jak vám ostatním, ale taková holčina by pro mně osobně byla výzvou a že jednou utekla ? No tak kdyby byl frajer, tak se jí bude pokoušet příště ,,udolat" a já to tedy mám tak, že čím větší obtíž, tím sladší odměna.... Takže já je trouby nelituju, dle přirozeného výběru druhů a zákonů  evoluce by stejně nepřežili ani on, ani ona nějaký další ,,problém". Ale já vím sakra - jde o prózu;-D

0 0
možnosti

jarma88

5. 9. 2008 10:55
Re: No, jak to říci...

Nepochopil jsi to, čti znovu ;-) Nechci ti takhle v diskusi prozradit to největší z celé povídky, co ti uniklo a ostatní to pochopili :-)

0 0
možnosti

logo22

5. 9. 2008 10:11
oprav si

Nebyl jsem si jist, když jsi ten budoucí učitel češtiny či novinář, ale máš zřejmě chybu v osobních údajích blogu, totiž nepíše se "...více o mě" nýbrž "... více o mně". Jinak slohovka dobrá, mohla být i kratší...

0 0
možnosti

jarma88

5. 9. 2008 10:22
Re: oprav si

bože8-o díky:-) hmmm, jdu skočit :D

0 0
možnosti

M.alha

5. 9. 2008 9:13
Docela ...

... depresivní, emotivní, kvaziromantické, do jisté míry pro mě, při současném věku, nepochopitelné byť i já jsem si tímto obdobím prošel - ale přežil. Karma.

P.S.: ... bacha na gramatiku:-), když se honí myšlenky, tak většinou s trvdým y:-), ale jinak čtivé.

0 0
možnosti

jarma88

5. 9. 2008 10:10
Re: Docela ...

pro mě, jako autora, je to taky nepochopitelné. bože, snad si tu všichni nemyslí, že to je autobiografické (byť jen z části):-) díky za hodnocení, mišlenky ani myšlenki jsem nenašel;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4321x
 

Absolvent bohemistiky na FF MU v Brně a v současnosti doktorand, učitel češtiny, korektor a běžec.

Záliby: sport (po všech směrech), lingvistika, literatura, filmy, seriály, hudba, dobré jídlo a pití a v první řadě trávení času s přítelkyní, přáteli a rodinou. 

Poslední přečtená kniha: Jak (ne)dělat vědu (P. Kondelík)

Knížka pojednávající vtipně a odborně zároveň o všech obecných zvláštnostech vědeckých pracovišť.

Poslední zhlédnutý film: Holky na tahu

Strašná blbost, ale v rámci kategorie "strašná blbost" to ušlo.

Okénko Homera Simpsona:

"Pivo – příčina a řešení všech životních problémů."